BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 21., vasárnap

Sziasztok:)

Sziasztok. Nem tudom, mennyire ismertek. Ezen a blogon nem voltam túl aktív, csak pár fejezetet írtam. Inkább más blogokról ismerhetitek a nevemet, már, aki ismeri :) Gondolom mindannyian tudjátok, hogy Jane abbahagyta az írást. Hogy örökre, vagy csak egy bizonyos időközre, azt nem tudom. Ezzel kapcsolatban nem szeretnék véleményezni, mindenki maga döntse el, mit gondol erről. Azért jegyzek most be, mert nem tisztességes veletek szemben, ha ez a blog csak úgy megszűnik. Hisz ti szeretitek, s én is nagyon jól tudom, milyen érzés, ha megszűnik valami, amit szeretek. A helyzet az, hogy a véleményeteket szeretném kérni. Először is arról, hogy ezek után is olvasnátok-e a történetet. A másik dolog az lenne, hogy én ugye nem annyira vettem részt a blog életében, így a történet hátterét sem annyira ismerem, mint Jane. Emellett ugye nekem is suli van, délutáni elfoglaltságaim, s más blogjaim. Épp ezért egy hatalmas szívességet szeretnék kérni: ha lenne olyan bátor jelentkező, aki szeretné folytatni a történetet, jelentkezne? Természetesen segítenék, amiben csak tudnék. Ha ez nem lehetséges, akkor egy kis időt kérnék, hogy rendezhessem a soraimat, s folytathassam a történetet. Várom a hozzászólásokat, mind negatív, mind pozitív téren. Megnyugodhattok, én nem olyan típus vagyok, aki pár rossz szótól sírva fakad, vagy kiakad. Csak őszintén. Én szeretném megoldani ezt a helyzetet, de ehhez szükségem van a véleményetekre, segítségetekre.

Puszmó

4 megjegyzés:

Szepy írta...

Szia, Puszmó!
Igaz így is van elég dolgom, ugye suli meg a blogok, meg mostanában a fejezeteket se tudtam elolvasni... na mindegy. Az a lényeg, hogy szívesen jelentkezek társ szerkesztőnek :)
Puszi: Szepy

Szepy írta...

És itt az msn-em és az e-mail címem, ha megfelelő vagyok a feladatra :D
msn: hohner.stefania@citromail.hu
mail: szepy05@gmail.com

Bess írta...

Szia!
Nekem most nincs sok dolgom. Nem rég fejezödtek be a vizsgáim, nagy örömmel venném ha el vállalhatnám.
MSN:bess9999@hotmail.com
Email:bess99@vitromail.hu
Puszi

Kezdetektől olvasom a Storyt és rossz lenne ha vége lenne.

Rena Rich írta...

Szia Puszmó!

Én is szeretnék jelentkezni, engem jól ismersz. Rengeteg időm van :)
Msn-em tudod, de azért mondom: heny0101@hotmail.com
remélem én is segíthetek :)

Rose