BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 13., szerda

MIVAN? (OLVASSÁTOK EL!)

Ezt  ti   most   tényleg   komolyan   gondoltátok?   Néhány   napig   csendben   tűrtem,   hogy   napi   háromszáz   látogató   közül  senki   sem   ír   komit   az   utolsó   előtti   fejezethez. Nem igaz,  hogy   81   ember   nem   bír   összehozni   szaros   15   kommentet.   Még   csak   nem   is   kértem   sokat! Hát   én   nem   tudom,   hogy   ezt   ti   hogyan   gondoltátok,   de   én   addig   nem   betűt   sem   gépelek,   míg   nem   kapok   tényleges   visszajelzést   a   fejezethez.   Tényleg   nem!  Nagyon   szépen   köszönöm   Bubentócsníínak,   hogy   írt,  és   nagyon   imádom  őt,   és   persze    a   sorból   Juditot   sem,   aki   nagyon   kedves   volt,   és   szintén   írt.   Na   már   most:   ha   nem   írjátok   meg   a  kért   komiszámot   nem   hozok   frisst.    Én      ráérek...   Puszi: Jane

0 megjegyzés: