BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 14., csütörtök

Zárás!

Szerintem mindenki megelégelte a harcot, amit a komikért vívtam. Sajnálom, de lehet, hogy ennyi volt. Nem vagyok benne biztos, hogy folytatom ezt. Kell ez nekem? Hogy teljesen egyedül legyek? Most komolyan! Mindenki azzal a szöveggel magyarázkodik, hogy magamnak kellene, hogy írjak. Oké, magamnak írok, de nektek is. Hiszen, ha csak magamnak írnám nem publikálnám. Magasról leszarjátok, igaz? Ha az ember megfeszül sem kap elismerést senkitől! 
Akkor úgy döntöttem, hogy ha nem érdekel titeket az én kívánságom (amiért órákat dolgozom), akkor engem sem fog érdekelni a ti kívánságotok. Próbáltam nem az unalmas álarcba burkolózni, és megmutatni magamat a nagyközönségnek. Próbáltam, de nem ment. Hogy miért? Mert hiába próbálkozom semmit sem érek vele. Idő kérdése volt, mire rá kellett jöjjek, hogy ez így nem jó. Szóval úgy döntöttem, hogy nagy valószínűséggel bezárok. Érdekel ez egyáltalán titeket? Nem adok rá nagy garanciát. Üdvözletem: Jane. 

3 megjegyzés:

Panna írta...

Vegyétek magatokat megszidva!
Imádtam ezt a blogot sőt most is imásom. Én nem csak azért mert a Barátnőm írja mert előtte is nagyon szeretem. Ha képesek vagytok elolvasni akkor nem tudtok két másodpercet szánni arra hogy :
Szia
Jó lett
Pusszi
Ennyi nem kell több.
Gondoljatok bele hogy ő hoz minden hónapban 2-3 nagyon hosszú fejezetet amiben mindig kitalál valamit hogy mozgasson titeket is. Nem Olyan lusta mint EGYESEK hanem tényleg dolgozik vele több órákat. Nem értem mért nem tudtok pár nyamvat szót leírni?? Rosszak vagytok nagyon rosszak!
Vegyétek magatokat megszidva...

Névtelen írta...

szia.(L)
Sajnálom h bezárod ezt a blogot mert ez vt az egyik kedvencem.
szeretettel: K.

Névtelen írta...

Szia.
Nagyon sajnálom, hogy erre a döntésre jutottál. Komolyan. Nagyon szeretem ezt a blogot. Nagyon jónak tartom a történetet.
Nagyon sajnálom. De ha őszinte akarok lenni, és ha belegondolok a helyzetedben, ha elképzelem mit élsz át mikor látom én is, hogy nem kapsz elég komit, akkor egyet kell vele értsek.
Most az olvasók, és ezáltal magam ellen is beszélek, de akkor is.
Megértem, hisz nemcsak azért írsz, hogy magadat szórakoztasd vele, és nemcsak azért írsz, hogy magadnak legyen egy történeted, hanem megosztottad másokkal is, akik ezt nem értékelték eléggé.
Megértem, hogy így határoztál, bár rettenetesen sajnálom.
Azért bízom benne, hogy ha most, egyhamar nem is folytatod a blog írását, a történetet, azért nem hagyod abba, és ha másnak nem, hát magadnak megírod, meg szerintem megéri befejezni, mert nagyon jó.
És talán egyszer, majd én is olvashatom, mert érdekel.
A blogot is törölni akarod? Remélem nem, mert jó visszaolvasni az eddigi fejezeteket.
Bízom benne, hogy majd még meggondolod magad.
Hiányozna az írásod és te is.
Üdv: Judit