BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 2., szombat

Segítsetek, kérlek :(

Nem tudom, hogy mi legyen. Az írói válság ismét itt van a nyakamon, és úgy érzem magam, mint akivel savat itattak - képletesen, természetesen. Nem tudom, hogy ki vagyok én. Nem találom egyedül azt az írásmódot, ami nekem való. Amivel vihetném is valamire, mint mások.
De egyedül nem megy, és úgy érzem, hogy nem fogom tudni megcsinálni azt egyedül, hogy felismerjem azt az írásmódot, ami jó. Itt úgy értem, hogy miben vagyok jó. A hideg, felszínes érzelmek, a fájdalom, a melegség, a boldogság, a tényleges tiszta érzelmekben, vagy miben? Semmiben? Nem tudom! És úgy érzem, ha nem segítetek végem van. Akkor kénytelen leszek komolyan letörölni magamat a bloggerről, és befejezni az írást. Segítsetek, kérlek!

5 megjegyzés:

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szerintem Te iszonyatosan jól írsz, Neked minden műfaj, minden érzelem megy!
A ,,süti" és a gyilkolászás egyaránt! :D
Te is egyike vagy azoknak a bloggereknek, akik nélkül a Blogger nem Blogger!
A szomorú fejezeteiden sírtam, a vidámakon nevettem...
Néha a családtagjaim csak úgy néztek! :D
Remélem így gondoltad azt, hogy segítsünk, de ha nem, írok másik komit!
Érted kár lenne!
Remélem jó fele fogsz menni!
Puszil:
Cynthia Cylise Cullen

Névtelen írta...

Köszönöm, drága Cylise!
Igen, így gondoltam, és már egy fokkal jobban érzem magamat!
Nagyon szépen köszönöm, és remélem, hogy hamarosan tényleg kimagasló olvasmányokat mutathatok nektek! Reménykedem!

Unknown írta...

Szerintem is remekül írsz! Én imádom a történeteidet mert mind olyan egyedi és nagyon jól megtudod fogalmazni a dolgokat úgyhogy kár lenne abbahagyni! Nagyon szomorú lennék ha nem olvashatnám többé a blogjaidat remélem tudtam segíteni! ;) pussziii (L)

Rosalie írta...

Szerintem is iszonyatosan jól írsz. Egyszerűen imádom az írásodat. A szomorú részeken mindig elszomorodok én is a vidám részeken pedig mosolygok vagy nevetek.Igaza van Cynthia Cylise Cullen-nek mert"Te is egyike vagy azoknak a bloggereknek, akik nélkül a Blogger nem Blogger!"
mert te mindenbe jó vagy.(:
puszi,R

Névtelen írta...

szia
Nem rég találtam meg a blogod és szerintem nagyon jóó...eredeti és klassz de kicsit szélsőséges is ezt persze nem rosszból írom hisz valjuk be eléggé meg változtattad a twilight-ot (de nekem tetszik) keverted egy kicsit -javíts ki ha nem igy van -az X-mennel ami tök jó mert én mind kettőt szeressem szóval ami a lényeg hogy jól írsz és kár lenne abba hagynod ..a válság arra jó hogy legyőzük és jól szemen röhögjük tudom könnyü mondani de nézd meg mennyi rendszeres olvasod van ez bizonyíték hogy sok embernek tetszik amit csinálsz és ha abba hagyod akkor őket is cserben hagyod amit persze nem akarunk(egy ezer wattos mosoly)
tudom hogy gonosz vagyok de de...ez van
jutt eszembe van egy klassz név ötletem "Vadóc" ezt még nem láttam seholrem tetszik Pusz ÉN