BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 30., csütörtök

Pályázat

Sziasztok. A mai nap gondolkoztam egy sort <--hiszen egy unalmas kémia, fizika, és mit tudom milyen órán csak azt lehet csinálni, ami normális, és nem unod halálra magad miatta. Arra jutottam, hogy talán művésznevet kellene választanom magamnak, hiszen a jane volturi név annyira rideg, annyira más, de nem jut eszembe semmi jó ötlet. Arra gondoltam, hogy pályázatot írok ki arra, hogy aki a legjobb művésznevet találja nekem, az kap valamilyen ajándékot. Ő írhat meg esetleg egy fejezetet, vagy ilyesmi. maga választja.:) Szerintem ez tök jó, és a helyetekben ugranék az ajánlatra, hiszen ez nem olyan nagy dolog, azonban a nyeremény annál jobb. Na, megéri egy kicsit gondolkozni?:) Komiban írjátok le. Péntek este lejár, és aki addig a legjobbat találja ki, nyer. Remélem, hogy érdekel titeket, és remélem megéri nektek. Köszönöm drágaságaim, és nagyon szeretlek titeket!:D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Ez marha klassz ötlet.
Sajnos nekem most még nincs ötletem de, megígérem, hogy gondolkozni fogok rajta, és az lapján amit tudok rólad, kitalálok valamit.
Üdv: Judit

Panna írta...

Píranya :) nem komolyra véve a szót legyél például : Nessa Cooper; Zsirafmok :) De ha akarod téd lehet még a Manócska :) Manópuszii vagy Lotta vagy nem tom :)