BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 7., kedd

S.O.S!

Sziasztok. Itt Jane vagyok, egy elég nagy problémákkal. Annyira ihlethiányom van, hogy az valami hihetetlen. Nagyon örülnék annak, ha egyesek tudnának nekem segítenie egy kis ötlet adással. Elég sokáig nem volt friss, de persze ezeknek is megvoltak a főbb okai. Például az iskolakezdés, az, hogy tönkrement a gépem, és az ihlethiány. Egyet már kiküszöböltem, már csak egyet kellene. Az iskolakezdés és az írás számomra azért megoldható, szóval nagyon örülnék, ha segítenétek. Írjatok kérlek tippeket.:) Ha írtok, akkor én is, csak úgy mint Alice, kitörlöm a komihatárt!  Egy kis kiegészítés: ne írjatok olyat, hogy nyírjam ki a gyereket, mert nem fogom! ne írjatok olyat, hogy boldog vég legyen, mert nem lesz az! amúgy másfajta dolgokat lehet, és örülnénk neki, ha minél több ötlet születne. ha összehoztok pár jót holnapra, vagy ma délutánra, akkor mindenképpen kaptok frisst minél hamarabb:) 
Sok-sok puszi arcocskátokra: Jane.

5 megjegyzés:

Rora írta...

Szia:))
Múltkor, amikor írtad, hogy bármit kérhetünk és te megírod, akkor arra gondoltam, hogy Árnyék beleszeretne Pyroba és Edi féltékenykedne.
Kár hogy nem akarsz jó véget, de végülis a te törid. Viszont így Pyro vigasztalódhatna Árnyékkal, együtt nevelhetnék a babát :D
Aztán ha esetleg majd egyszer mégis happy endet csinálnál, ezzel még jól lehetne bonyolítani. (én mindig reménykedek :DD )
Várom a frisst, puszi
Rora

Viky írta...

Én ugy vagyok vele hogy szerintem nem kell állandóan öszevesznek kibékölni cipicupi ...
Vagy össze vesznek vagy nem ,vagy együtt akarnak lenni vagy nem !
De én azért örülnék a happy end-nek :) de te tud. Nagyon várom a kövit

Nana írta...

Hi!
Nem akarsz happy endet?Most viccel ugye?!
XD
Nah sztem esetleg beindulhatna a szülés és Bellának baja lenne de mivel mutáns túláli,de valami szerelmi dolgot is bevihetnél,h közbe Edék kideríti,h hol vannak meg stb és beérnek!Segítenek nekik meg stb.Aztán ugye a nagy dumálás,h Ed nem azért mondta...
Aztán a fejlődése a babának:)
Én bírnám.
puszi
Nana

trixi írta...

Szia!
Én örülnék ha Bella nem vetélne el monjuk lenne egy kis para, de szülessen meg a pici.
Med Edward találja meg őket lécci (bájos szemek)
Meg ez az árnyékos dolog jó ötlet szeresen cssak bele Bellába,de Bella ne szeresen de még is nagyon szorosan kötődjön hozzá és akkor lehetne idézni mondjuk az Üvöltő szelekből (épp ez olvasom és van benne egy találó gondolat).

Sok erőt az íráshoz és kitartást, mi imdunk ;)

Névtelen írta...

óóóóóó kérlek kérlek kérlek kérleeeeeeeeeeeeek jöjjön össze Emmett és Sokkoló kérlek olyan jó lenne am imádom a törid
névtelen http://blacksunchildren.blogspot.com/ 4 ever