BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 24., péntek

Nagyot csalódtam bennetek!

Oké, szerintem azzal kezdem, hogy nagyon csalódott vagyok, és hatalmasat csalódok szinte minden nap, mikor feljövök ide. Hogy miért? Mert látom, hogy megint rohadt fölöslegesnek érzem azt, hogy írok. Persze gondolom egyes esetekben én tűnök a rossznak, mert véleményt szeretnék hallani, hogy milyen volt az, amiket három-két órán keresztül írok nektek. Képzeljétek csak el! A múltkor nem aludtam, hogy legyen fejezetetek. És erre ugye mit kapok? Hát szerintetek mit? 9 kommentet! Oké, ez sem semmi, de 77 Rendszeres, és névtelen olvasótól igen kevés. Fenyegettelek már azzal titeket, hogy hagyom az egészet, de nem akarom abbahagyni. Csak rohadtul fáj mindez! Vérzem, vérzem, vérzem... Kedves vagyok! Segítek! Minden cserét kivétel nélkül elfogadok! Mindig mondok véleményt! Benézek a hirdetményekre! És erre mit kapok? Hogy minden egyes alkalomban ez van. Nem igaz, hogy 77 R.O + névtelenek nem bírnak egy hét alatt összehozni szaros 13 komit! Persze elhiszem, hogy suli van, de ha nekem van időm nektek írni órákon keresztül, és nektek van időtök elolvasni, akkor ne akarjátok nekem azt mondani, hogy nincs időtök odabiggyeszteni egy apró szót. Mert sosem rinyáltam a rövid komikért! Nem mondhatjátok! Szóval most ez újabb pofonként esett nekem.

0 megjegyzés: