BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 29., szerda

Lehetőség

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha megint lenne egy olyan, hogy kérhettek dolgokat a töribe? Hát most megint ez lesz.:-D Kérhettek dolgokat, de meg van, hogy mit nem kérhettek:
- Hogy Emmettet hozzam össze Sokkolóval
- Hogy nyírjam ki a kölyköket. :D
- Hogy Rosalie jöjjön vissza
- Hogy nyírjam ki Tanya-t és a többieket. :D
Ezen kívül bármint kérhettek. Hajrá. Holnap délben fog lezárulni, addig kérhettek.:) Köszi, puszi.

3 megjegyzés:

Panna írta...

Cica mondom öld meg nekem Bellát jó :)

Pannka írta...

ok.. akkor nyírd ki CSAK tanyat.. a többieket nem kell xDDDDDDDDDD

ez nem volt benne... xDD

am komolyra fordítva... olyan kérésem lenne, amivel lehet totálisan kiütlek.. xD

szal a lényeg, hogy edward és bella közt ne legyen többet ekkora vita, hogy elszakadnak egymástól oké?

illetve egy kicsit több " romantikás" rész.. ah érted mire célzok.. xD

Névtelen írta...

Szia.
Remélem jól átgondoltad ezt a dolgot, biztos lesznek érdekes kérések.
Na de, hogy én se maradjak ki a jóból én is adok pár tippet:
1. Em, vagy valaki magyarázza meg, hogy miért szakítottak Roseal, és, hogy hová tűnt a csaj.
2. Legyen romantikus lánykérés.
3. Tudják meg Belláék, hogy mi történt a többiekkel.
4. Tanya jelenjen meg a színen és támadjon meg valakit, legyen egy kis harc.
5. Harc közben tudjuk meg mi a baja.
6. Ne haljon meg senki, csak verekedjenek egy jót. Emmettel az élen, de a többiek se maradjanak ki a jóból.
7. Legyen sok aranyos babajelenet(imádom kis picurikat)
8. Lehetne egy ilyen babaköszöntő buli, vagy valami sima buli, természetesen Alice ötlete lenne, és a tőled olyan jó, és megszokott lelkesedéssel vethetné bele magát a szervezésbe.
Nagy hirtelen ennyi jut eszembe de ha valami még beugrik a határidőn belül, akkor mindenképpen jelzem. Remélem nem kergettelek őrületbe érdekes kéréseimmel, és találsz olyat köztük, ami ihletet ad a folytatásra. Jaj olyan izgatott vagyok. Komolyan, mint egy kétéves.
De hát, belelkesültem.
Remélem nem kapsz sikítófrászt az ötleteimtől. Jó szemezgetést közte. Ha nem nyeri el semmi a tetszésed az se baj.
Izgatottan várom a folytatást.
És köszi, hogy kiadhattam magamból mindezt.
Sok puszi érte
Judit
P.S Kínék is eljegyezhetnék egymást