BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 16., csütörtök

WTF??!

Oké, szóval kezdeném. Szóval nekem itt volt elég! Nem elég, hogy alig írtok komit, pedig komolyan két-három órákat dolgozom a fejikkel, de ezek az emailek és ócska beszólások nekem már komolyan fáj. Kaptam egy csomó levelet, hogy ne nyafogjak, mert köcsög vagyok, és hogy semmit sem érek. Ez komolyan így van? Nekem már komolyan betelt a pohár. Én nem fogom hagyni, hogy mint ócska rongy bánjatok velem. Ember vagyok bassza meg!  Most, ha kapok ilyen leveleket hogyan kellene reagálnom? Bőgjem szarrá magam a hülye csőcselék miatt? Ezt akarjátok komolyan? Hogy végleg hagyjam abba? Erősen közel állok hozzá komolyan! Nem érzem, hogy itt a vége, de ez nekem már nem elviselhető. Nézzétek meg egy "kedves jóakaró" alias Jojo emailjét. Ilyeneket kapok mostanában. És miért? Mert szarrá dolgozom magam!
Kedves Jane! Engem nem érdekel hány barátnőd van és hányan fognak emiatt támadni de megmondom a véleményemet neked. SZAR VAGY! hiába próbálkozol ugyanolyan tehetségtelen kis gennyláda maradsz. Azt ajánlom sürgősen fejezd be ezt a javulos komis dumát mert már unom hogy folyamatosan pofázol. szerintem búj vissza a csigaházadba és maradj is ott! én ezt tanácsolom. vannak nálad sokkal jobb kezdő írók is. ne probálkozz mert nem fog sikerülni. szánalom vagy! Hello: jojo
Komolyan?! Mert ha igen lehet, hogy nincs többé tárgyalni valónk...  Az embernek tényleg elmegy az életkedve az ilyenektől, s ha nem lennének barátaim - netes, és egyébbek - akkor már nem is tudom mi lenne velem. Gondolkoznom kell, tiszta fejjel. Hello:Jane

9 megjegyzés:

trixi írta...

Szia!
Ne hallgas erre az idiótára!!
Szerintem tehetséges vagy és támogadlak mindennel ami a történeteiddel kapcsolatos pedi nem is vagyunk barátnők nem is ismerjük egymást! Ezt csak azért írom,h ez a barom is felfogja nem csak a barátai írnak neki komit, meg dícsérik, s támogatják!!! Nekem tetszik ahogy írsz!! Mindig elolvasom a friss fejiket, de sajnos nem mindig van idő írni ezt nagyon sajnálom:(
A lényeg ne törődj ilyenekkkel csak féltékeny a tehetségedre!!

Panna írta...

Szia!
Nem értem hogy nem veszi észre hogy jól írsz vagy lehet hogy neki nem ez az izlése pl.én se olvasok el egyetlen Kosztolányi verset mert nem tetszik az írás módja de pl. egy Márai Sándor verset igen mert szeretem az írásait. Lehet hogy hülye példa volt de ez jutott eszembe. Különben ha nem tetszik neki akkor ne olvassa. Lehet hogy elvesztesz 1 olvasót de legalább a lelki békéd megmarad.
És nem kell azt hinni hogy mert nem írunk komit ezért rossz amit írsz lehet hogy tényleg csak lusták vagyunk vagy egyszerűen csak annyi dolgunk van hogy a fejezettet is kb 2-3 nap alatt olvassuk el és mire az utolsó mondattal végzünk nincs annyi energiánk hogy még komit is írjunk.
Igazából én is csak a történeteid alapján ismerlek de attól még nagyon is irigylem ahogy írsz és írok( néha ) komit mert megérdemled. Szerintem abból ahogy írsz meglehet téged is ismerni. Én csak bátorítani tudlak hogy folytasd ha másért nem azért hogy magadat szórakoztasd!
Puszil és ölel ( mert megérdemled): Bubu

Névtelen írta...

Hali
Szerintem ne törődj vele, nem szabad ennyire a szívedre venni a dolgot. Elsősorban az a fontos, hogy neked tetszik, amit írsz, és boldoggá tesz, hogy írhatsz. Utána pedig arra kell koncentrálj, hogy vannak akiknek igenis tetszik, amit írsz. Mindig lesz olyan, aki negatív kritikát ír, vagy ez esetben ilyen alpári stílusban fejezi ki nem túl hízelgő véleményét az írásoddal kapcsolatban, de én a helyedben, annyit válaszolnék neki, hogy ha nem tetszik, akkor nem kell olvasni, majd olvassák mások, akiknek tetszik, mint például én. Nekem nagyon bejön a történtet. Remélem azért nem veszi el annyira a kedved, hogy ne folytasd. Kár lenne, ha véget vetnél neki. Szerintem tehetséges vagy.
Kitartást kívánok hozzá.
Judit

Névtelen írta...

EZ FASZ!!! Ne foglalkzz vele mert nem igaz! Ha az lenne akkor nem olvasnának ilyen sokan és könyörögnénk állandóan a folytatásért. És szerintem remek történetet írsz és jogosan kérsz komit is, úgyhogy nem tudom mit pattog az a kis geci.

Nana írta...

Te
ATYA
ÚR ISTEN!
Ez most komoly?
Infó órán ülök és ezt olvasom?!
Én is próbálkozok az írással de nem volt bátorságom blogot nyitni,sőt meg se mutatom igazán senkinek sem...csak néhány novella versenyen veszek részt...
Nagy bátorság kell ehhez,h kitedd.
Itt suli meg mindenkinek van családja,magánélete.
Ilyenkor kérdem meg magamtól:Ha nem tetszik neki,mért olvassa?
Nekem is vannak olyan írók akiknek nem jön be a stílusuk.DE akk ott van a jobb sarokban az x.Szol ennyit erről
Nem bántom,meg nem írogatok neki ilyen szánalmas leveleket.
Azt h komit ír vki a feji alá.Akár csak néhány szó...nagyon jó érzés.
Sok tehetséges író kap ilyen leveleket.Elolvassák és jót röhögnek rajta.Tedd te is ezt!
Gondolj arra,h mennyire szánalmasak,h ilyennel töltik az idejüket.Irigylem ezeket az embereket,h semmi dolguk nincs csak ilyeneket írogatni.
Ez a véleményem!
Puszi
Nana

Giwi írta...

Szia!Nefoglalkoz velle!Ha neki nem tetszik akkor mi a farncnak jön ide???Ne olvasa azt kész!Vanak emberek akit nagyon is érdekel!!Engem tényleg érdekel ugyhogy légyszi ne hagyd abba!:D

Ramóna írta...

Hello.

nem kell hallgatni a rosszakaróidra.:D
és lécci ne hagyd abbaa.
jóóvagy.:D
nem kell foglalkozni azokkal akik irigyek rád, mert te tudsz valamit és valaki vagy..ők meg senkik.:D
szóval csak így tovább és fel a fejjel.
pusziii

Névtelen írta...

Szia!
Jane,ne hallgas az ilyen féltékeny emberekre(már ha ezeket lehet így nevezni) nagyon tehetséges vagy,ne kételkedj a tehetségedben!Gondolj ilyenkor azokra az emberekre akik örömmel olvassák amit írsz és meg is becsülik azt!
Csatlakozok Trixi-hez,attól h. nincs idő hsz-t írni vagy legyen bármi is az oka attól még teccik ! Hidd el!
Puszi:Sissy

Netti írta...

szia!
én is csak annyit tudok mondani mint az előttem szólók. Nem kell törődni az ilyen emberekkel. Az mindig benne van a pakliban persze hogy kapsz negatív kritikát is, merthát így tudsz fejlődni, de ennek a levélnek csak annyi volt a lényege, hogy neked fájdalmat okozzon. Sajnos vannak ilyen emberek akik ettől érzik jól magukat és bármit is mondunk nekik ilyenk maradnak. Ez ellen szerintem csak annyit tehetsz hogy figyelmen kívül hagyod és folytatod az írást, mert egyrészt remekül megy, másrészről pedig ha neked örömet okoz, akkor nem szabad abbahagyni. Ami pedig a komikat illeti az, hogy nem kapsz annyit amennyit szeretnél csak abból adódik hogy elkezdődött a suli és nem nagyon érnek rá az emberek. Én is van hogy amikor hazaérek éppen csak annyi energiám van hogy elolvassam a frisseket és aztán menjek tovább. Mivel én is írtam tudom hogy ez sovány vigasz és hogy rosszul esik a vélemények hiánya, de sajnos ez van... Szóval szerintem ne hagyd abba az írást egy bunkó miatt:):)
Pussz6: Lettina