BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 30., péntek

7.fejezet

http://c2.api.ning.com/files/TL7GZBLYJYRDDXiLMNYc4TVWB0nl63u76qhHHKBslr1A933sDQ-nasxboIi3L1be/edwardandbellawallpapertwilightseries759235_1280_800.jpg 


Sziasztoooook. Vége van a szép napjaitoknak. Ez nem lett olyan jó függővég, de mivel reggel van, ezért igyekeztem.:)
Jó olvasást; Jane


7.fejezet
Újbóli viszontlátás

Edward szemszöge:
Reménykedtem abban, hogy ma láthatom végre Bellát, mert az, hogy nem láthattam furcsa hiányérzetet okozott nekem, amit én, és Jasper is furcsa szemmel érzékeltünk. Hiányzott a lány, hiányzott az a két, gyönyörű, és meleg csokoládé barna szempár. Hiányzott a mosolya, hiányzott ő maga, s ez ellen az érzés ellen nem tehettem semmit, úgyhogy a zongorámmal ütöttem el a maradék időt.
Folyamatosan újabb, és újabb dalokra adtam a fejemet, ami  nem is volt rossz döntés, mert Esme, és a családtagjaim - kivéve Rosaliet, aki dühös volt, mert a dalokat Bella miatt komponáltam - mind kitűnő lelkesedéssel hallgatták a dalaimat, és szívesen segítettek. Alice még énekelt is nekem, mikor azt a dalt játszottam, amit neki, és Jaspernek, és az ő szerelmüknek írtam. 
Esme volt talán  a legboldogabb, nagyon örült, s a gondoltai is mind erről árulkodtak.
- Edward, gyere már! - szólalt meg a pöttöm kis kobold húgom úgy nyolc óra tájékában. - El fogunk késni a suliból!
- Megyek. - szólaltam meg, végigsimítottam kedvenc zongorámon - mert azalatt a sok idő alatt nem csak ez az egy volt - s leszaladtam a garázshoz, hogy a szürke Volvómba beülve elfurikázzam a családot a suliba. Carlisle már elment, s vele együtt Esme is elment az árvaházba, mert tegnap este sütit készített az ott lakó, árva gyerekeknek.
Alice most nem volt olyan ideges, elhatározta magában, hogy próbál a fehér foltokon kívül látni, mint ahogyan tegnap is tette az ebédlőben, amikor látta a látomást rólam, és a titokzatos lányról. Csak reménykedhettem abban, hogy ez nemsokára lesz, és hogy Bella lesz az. Hisz minden stimmelt, de amilyen szerencsém van Bella már elköltözött az országból.
Alice rám kacsintott.
- Lesz egy kis meglepetésed a suliban. - mondta vigyorogva, majd Jasper átkarolta a derekát, és beültek az autómba.
Kíváncsian néztem rá, mikor én is beültem.
- Részleteket nem árulok el. - mosolygott a húgom,  majd megnézte a frizuráját a tükörben. Jellemző, nők....
- Kérlek. - néztem rá boci szemekkel. Megrázta a fejét.
- Nem árulok el semmit sem, titok! - védekezett, majd csevegni kezdett Jasperrel.
- Kicsi vagyok, de attól függetlenül nagyon idegesítő. - morogtam. - Törpe.
Csak kuncogott, de nem szólalt meg, inkább nézelődött az ablakon. Rosalie és Emmett a piros BMW-vel mentek a suliba.
- Nem tudjátok miért fél Rosalie a lányoktól? - kérdeztem. Meg akartam kérdezni, mert tegnap komponálás közben hallottam, ahogyan azokat gondolja. Biztos azt hitte, hogy most nem kotorászom a fejében. Pedig úgy volt.
- Állítólag történt valami a plázában. - vont vállat Jasper.
- Mi? - kérdeztem meglepetten.
- Nem tudom, nem láttam. - szólalt meg Alice is. - Csak annyit tudok, hogy Angel valamit csinált Emmettel, tudod a paradicsom vörös hajú lány, Bella húga.
- Értem. - mondtam, majd bekanyarodtam a parkolóba.
- Azóta Rosalie tart tőlük. - mondta, és nekem a szemöldököm egy vonalba feszült. Ez csak véletlen lehet, csak véletlen!
- Mind töprengsz ennyire? - kérdezte összezavarodottan Jazz.
- Nem fontos. - legyintettem, majd leállítottam a motort.
"Remek, Cullenék is itt vannak, nekem már csak ez hiányzott, így nem tudok annyira bevágódni Bellánál, a francba! Le kell, hogy kopjon róla az a Cullen, múltkor sem tudtam beszélni vele" - jöttek felém "suli Casanovája" gondoltai.
Tehát akkor Bella itt van? Biztosan. Ettől izgatottság lángja futott végig rajtam.
- Jó, én nem bírok a közeledben lenni. - morgott Jasper. -Esküszöm neked, hogy néha tényleg türtőztetnem kell magamat, hogy le ne teperjem itt előtettek Alice-t, néha meg olyan ideges vagyok, hogy ha lerombolnám a fél sulit akkor sem lennék egy cseppet sem nyugodt. Ráadásul Rosalie kitörései, és a szomjúság, aw.... - nyögte mindezt egyszerre ki, s én meglepetten pillantottam rá. - Ráadásul még Alice tegnapi idegessége sem tett jót nekem. - Szegény Jasper, erre nem gondoltam.
- Sajnálom. - mondtam bűntudatosan.
- Semmi gond, csak mellőztesd a hirtelen hangulatváltzásaidat. - legyintett vigyorogva. - Amúgy szerintem Bella itt van, mert érzem, ahogyan a fiúk féltékenyen pillantanak a kocsira. - nevetett. - És tudtommal még egy hónap van a bálig, szóval nem hiszem, hogy ezért ilyenek.
- Talál süllyedt. - bólintottam vigyorogva. - Hallom a gondolatokat, szóval én most kiszállok. - vettem ki a kulcsot.
Kiszálltam, és egyből őt pásztáztam a szememmel,  és meg is láttam, ahogyan felém közeledett, s mosolygott azzal a gyönyörű mosolyával az ajkain.
- Szia, te titokzatos idegen. - vigyorogtam, mire elpirult.
- Szia, szépfiú. - köszönt nekem is, és mosolygott. Nem törődött azzal, hogy mindenki minket bámul, hanem inkább beszélt. - Sajnálom, hogy tegnap nem beszéltünk... volt egy kis probléma. De most már minden rendben, és gondoltam most...
- ....beszélgethetnénk? - fejeztem be a mondatot.
Bólintott.
- Olyan, mintha gondolatolvasó lennél, néha. - vigyorgott, mire nekem a mosolyom még szélesebb lett. Alice felé pillantottam, aki kacsintott, majd befelé haladt a suliba.
- Ja, mondták már nekem ezt egy párszor. - vigyorogtam rá, s megeresztettem egy féloldalas mosolyt. Elnyílt a szája, de utána persze becsukta, szeme elhomályosult, s szíve dübörögni kezdett. Ennyire ijesztő lennék számára?
- Értem. - vigyorgott, majd közelebb akart jönni, de megbotlott valamiben, bizonyára egy kőben, s rám esett, de úgy, hogy én is elestem vele együtt.
Elnevette magát, majd mikor a diákok felé pillantott, akkor elpirult.
Farkasszemet néztünk egymással, s elmerültem csokoládé barna szemeiben, s a kis pír az arcában nagyon aranyosnak hatott. 
- Azt hiszem most már éppen leégettük magunkat ezzel a kis balesettel, álljunk fel. - vigyorgott, majd könnyedén felállt, ahogyan én is tettem, leporolta magát, majd mosolyogva fogta meg a könyveit, amiket elejtett. Elviharzott be a suli épületébe, s én mentem utána. 
Már éppen őt kémleltem a szememmel,  mikor egy kéz megfogta a kezemet, és behúzott a kémiaszertárba.
Isabella Swan gyönyörű szemeivel találtam szembe magamat.
- Akartam valamit tenni abban a pillanatban, de nem akartam nézőközönséget. - mosolygott.
- Szerintem a kémiacsöveken kívül itt senki sem bámul minket. - sütöttem el egy idióta poént. Sikerült, mert nevetett.  Bársonyos volt, nagyon jó volt hallgatni.
- Oké, szóval. - mosolygott majd közelebb jött. - Arra gondoltam, hogy ha te is akarod... meg minden akkor...
- Várj, először kérdezni szeretnék tőled valamit. - állítottam meg. Na jó, most legyél nagyfiú, Cullen! Nem hívtam még senkit sem randira, érdekes lesz.
- Rendben, mondjad. - mosolygott bátorítóan.
- Mit szólnál, ha ma este...esetleg....elmehetnénk moziba, aztán meg vacsizni. - mosolyogtam, és belül reménykedtem, hogy igent mondjon. - Mit szólsz?
- Persze! - vágta rá mosolyogva.
- Oké, akkor add meg a telefonszámodat, és felhívlak. - gyorsan megadta a számát, s én mosolyogva mentem az órámra.
Aztán arra lettem figyelmes, hogy valaki két kezét a szememre teszi, és megkérdezi.:
- Na ki vagyok? 
A komihatárt visszatettem 17-re, remélem megírjátok. Remélhetőleg a következő fejezetbe már Puszmó is bekapcsolódik. Írjatok komit PLEASE. Pusz;Jane.

23 megjegyzés:

pszk írta...

Halee.
nagyon tetszett ez a fejezet is. végre jóóó sok edward van benne. :P :D várom a következőt.
puszi:
E

Névtelen írta...

szia
huuuuuuuuuuuh mit akart Bella kémiaszertárba Edwarddal:D
jó lett mint mindig
várom a kövit :)
puszi

Rosalie írta...

szia(:
nagyon jó lett(:
kiváncsi vagyok hogy ki az a végén:DxD
várom a következőt.
puszi,Rosalie

Névtelen írta...

Nagyon jóóóóóóó!!!!!!!

Névtelen írta...

Ki az a végén???? Én már Tanyara is gondoltam!!!! Hihi

Evcu írta...

Hűha :D tetszik hogy ilyen gyorsak E&B :)
imádtam a feji ;)
várom a kövit :P
puszi xoxo

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szia, Kedvenc Szadistám!
Jazz kifakadása tetszett!
Mit akart Bella a szertárban?
És ki takarta el Edward szemét a végén?
Tűkön ülve várom a kövit!
Puszi:
Cylise

Ronii írta...

hmm...vajon Bella mit akart a szertárban???:D
ÉS ki az a végén?
siess a kövivel pls.!!!

Ronii

Varga Vivien írta...

Kedves "Jane szadista boszorkány hülyegyerek beteg gonosz aranyos kicsi Volturi"- én csak téged idézlek:D
hát hmmmm... ez aztán fejezet lett:D:D:DBella milyen kis. hmmm.. ő nem találom a megfelelő szavakat:D a lényeg, hogy hogy berántotta a szertárba.:D:D különben baromi jóó lett:D:Dés várom na de ki van ott és mit keres ott, és stbstbstb:D
siessetek a kövivel:):)
Puszii:)

Wyyy írta...

Sziaaa!
Hát ez nagyon nagy...parkolóba elborulnak aztán Bella "elrabolja"..és randizni mennek...de csak akkor ha addig nem hal meg megint Pyro=D
Nagyon jó lett a fejii
siessetek a köviveeel
űés ne legyetek szadistááák=)


puszillak titeket


Wyyy(=

Lana Heidi Dawson írta...

Lehetne, hogy még ma legyen friss? Olyan telhetetlen vagyok... És ki az a titkos vicces emberke? Oh, tutira valami csaj. Talán Tanya? :D xD Már várom a következőt! Puszillak, Lana

Névtelen írta...

Szia!

Annyira tetszett! Hamar legyen friss plíííz! :D

Névtelen írta...

Hali!

Edwardos rész? Tetszett! Kíváncsi vagyok, ki lesz az az idegen... :D Már megint függővég. Nem hiszem el! :D pusz, Lilla

Névtelen írta...

Szia!
Imádom ezt a törit és várom a mihamarabbi folytatást!
Ez a fejezet is nagyon jó lett, pont mint az eddigiek:D
Puszi!

Névtelen írta...

szió!

Nagyon megszerettem a törid, mert fordulatos és izgalmas. Remélem hamar lesz friss, mert már kíváncsi vagyok, ki az a titkos egyén. :D

bubby

Névtelen írta...

Szia! Naon jó lett a feji. Várom a következőt!:) Már nem kell sok komi!xd
puxx: Réka

Marietta írta...

Remélem nem Tanya...
De amúgy jó lett:D
Mikor jön a következőő?:D

Giwi írta...

Nagyon jó::P
nagyo nszeretem olvasni!:P

Rosella írta...

Ujujujujujujujuuuj!
Ha Eddy drága nem szól közbe, akkor Bella lesmárolta volna?!
Miért szólt bele ez a tökkelütött..
Jajj, de jó vacsiznak, meg moziznak..
Hm, mik nem történhetnek egy sötét moziteremben..
Na, jó kissé elrepült a fantáziám..
Juppy, juppy randiznak! :P
Elvagyok magammal! xĐ
Nagyon LoL fejezet volt! :D
Sokpuszi:Rosella;)

Vivii írta...

Hali!

Sejtettem, hogy az előző fejezetnél lesz csak olyan, hogy nem tépem ki a hajam a függővég miatt. Edi olyan hülye! Minek szólt közbe? Bella tutira lesmárolta volna:D Na nem baj, majd legközelebb. De legalább elhívta vacsorázni. Csak nehogy Bella legyen a vacsi:D Jajj, de morbid vicceim vannak XĐ
Egyébként klassz az új dizi, nekem nagyon bejön:D
Na siessetek a kövivel mert már érdekel, hogy vajon ki az a végén:P
pusz, Vivii

Dytta írta...

sya
áhh ez a fejezet nagyon ott volt. remélem hogy nem az a személy lesz az akire gondolok.
várom a folytatást
Dytta

Unknown írta...

Mi az hogy ki az? KI AZ???? Neeeem ezt nem teheted velünk :( de azért jó volt meg minden :D *-* nagyon várom a kövit :) *-*

Névtelen írta...

23. komii!!! yeeeeeah!:D
jó feji lett!
KI az a végén???:O
Remélem sietsz a kövivel! :D
Áhh, cseppet sem vok türelmetlen. :P

Puszi:
Poone