BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 26., csütörtök

Sok dolog.

Annyi dolog van, amit tisztázni szeretnék, és nem éppen a feji elejére szerettem volna ezt mind belesűríteni, mert akkor nagy valószínűséggel el sem olvassátok.
Na szóval, első dolog:
Egyes olvasóknak nem tetszett az, hogy én szerettem volna, ha Bellának, és Edwardnak van egy gyereke. Ne nézzetek pofátlannak, de szerintem ez az én döntésem is, meg persze Puszmó-é nemcsak az olvasók kénye kedve szerint akarjuk megcsinálni Puszmóval. Szóval úgy döntöttem, hogy kaptok egy kis büntetést, amit azoknak ajánlok, akik nem voltak megelégedve.
A büntetés pedig az, amit majd meg fogtok látni a könyv végén. Csak bizalmasaimnak árultam el, vagyis nem sok embernek, de higgyétek el, hogy nem éppen fognak ennek örülni pozitív olvasóink. 
Második dolog: 
Mi ez a kevés komi? A belemet is kidolgoztam mégsem lett meg a kért komiszám, pedig tényleg nagyon sokat dolgoztam vele. Tíz, és negyed oldal lett, és nem valami sok olvasó volt hajlandó írni egy aprócska is komit, amiben azért valami szerepel. Sosem követeltem meg, most sem fogom, de azért kérlek. A második dolog, amiért kaptok egy kis büntit, majd meglátjátok pontosan milyen formában. 
Harmadik dolog, ez már pozitív:
Több, mint tízezer látogató, és egy híján hetven rendszeres olvasó. Ez nagyon nagy szó, és tényleg nagyon köszönjük nektek. Fejemet hajtom előttetek, s nagyon örülök mindennek. Majd kaptok cserébe egy kis ajándékot, szerintem még holnap, vagy ma ki fog derülni.  Remélem örültök majd neki.
Negyedik dolog:
Még mindig nagyon örülök neki, és ezer hála Patríciának, és Brixinek, hogy valószínűleg én fogom Esme hangját kölcsönözni Tia, Megújulás című fanficének hangoskönyvében. Igyekszem majd a legjobbat nyújtani, kétszáz százalékot adni, és remélem majd valahogy sikerülni fog. 
Ötödik dolog:
Feltettem új szereplőket, s minden bizonnyal lesz még egy, aki kulcsfontosságú lesz a 2., és a 3. kötetben. Ám nem csak új szereplőket tettem még fel, le is lőttem a poént, szokásom szerint. :-D
Köszönöm azoknak, akik mindig hűségesen olvastak, és olvasnak. Sokat jelent. Köszi, és Puszi: Jane.

5 megjegyzés:

Pannka írta...

Szia!

1. Egyetértek veled... Azt sajnálom hogy néhány állat miatt nem lesz jó vég :'(

2. Nem értem hogy most azért mert gyerekük lesz miért kell abbahagyni a blog olvasását... ez egy tök jó dolog. :) Nem tudod miért kell fikázni. Igen Mindenhol ez van.. na és? akik igazán jó írok beteszik az ötletet... akiknek nem tetszik, akkor azok olvassák a rangon aluli blogokat... ajánlanám Szupcsi Tvájlághtot... ott nincs gyerek...

3. 70 rendszeres olvasó, és 28 komi kihívás? Hát emberek megnézhetitek magatok.... Én Jane helyében (akármennyire is imádom a törit) felemelném a komihatárt egy 40-esre...

4. Sok sikert a hangoskönyvhöz. Biztos jól fogsz szerepelni. :)

Csak ennyit akartam... még egyszer elmondom hogy egyetértek veled, és bármit csinálsz, még ha kinyírod Edwardot, még akkor is olvasni foglak, bár lehet hogy akkor ások neked egy szép kis gödröt a földben... X)

Örök olvasód Fanny97.

Ronii írta...

Nem tudom, hogy miért kell így felkapni a vizet. Én csak leírtam a véleményem. Sztem semmi olyat nem írtam benne ami sértő lehetett volna.
Mindig az van, hogy : "írjatok komit!" , nem gondoltam, hogy csak jót lehet írni.
Fel kellene készülnötök arra, hogy esetleg nem mindenki pozitív komit fog írni.
Amúgy egy szóval se mondtam, hogy most akkor írjátok át az egészet.

Ettől függetlenül tetszik a történetetek (leszámítva a gyereket) és nem tartom igazságosnak, hogy "büntit szabtok ki". Megértem, hogy szeretitek ha komiznak, de ne várjátok már el, hogy mindenki pozitívan komizzon!
Sajnálom, hogy ez így alakult. Én mindössze a véleményemet írtam le, amihez jogom van. Ráadásul ti is kéritek, hogy írjunk véleményt!

Én továbbra is olvasni foglak titeket, bár lehet nem olyan nagy lelkesedéssel, de még komizni is fogok (lehetőleg pozitívan).

Sok sikert a további munkához!
Ronii

Névtelen írta...

Ronii:
Én nem pontosan rád értettem,de teljesen mindegy.
Fanny97: köszi a véleményt:)

Nana írta...

Nem lesz szép vége?!Megin sírni fogok :(
Most sztem ti döntitek el,h hogyan folytatódik a töri,akinek nem tetszik ne olvassa...
Nana

Névtelen írta...

nagyon jó!!! Mikor lesz kövi???????